momas benim gündüz kucağımda memede ayhh öyle terliyorum yoruluyorum ki . bi de yenidoğan bebe gibi 30. dk da açıuor gözlermi strsle bekliyorum kucağımda tekrar memeyi ağzına alıyor dalıyor.45 dk oluyor öylr koyuyorum pış pışla biraz daha yatakta uyuyor . valla beni parmağında oynatıyor. bu gece de 2 saatte bir uyandı ya uyanıp emiyor diş mi çıkaryor nedir 1 saatte anca dalıyor eee ben totelde hiç uyumamış oluyorum