Merhaba arkadaşlar kızım 22. Ayını bitirmek üzere ben sütten kesmek istiyorum ama o kadar deli divane ağlıyor ki gecesinde uykuya geçerken falan emmek istiyor ben nasıl bıraktırıcam normalde de çok çok ağlayan bi çocuk sebepli sebepsiz her şeye ağlıyor şimdi bunu nasıl bıraktırıcam bilmiyorum bana bi yardım edin ya nasıl sabredicem artık tüketti beni her konuda