Bebeğim 10 ay 12 günlük. Son 1 aydır neredeyse gece uykusunda geçtiğimizde ilk 1 1.5 saat sonrası kıpır kıpır. Kendini bi o tarafa dönderiyor alıyor sonra diğer tarafa. E haliyle gece böyle gördükçe bende uyuyamıyorum şimdi uyandı uyanacak diye. Gece beslenmesine de devam ediyoruz. Bazen çok kıpırdadığında kucağıma alıp pışpış yapıyorum uykusu mu açılıyor diye. Yani sorunu çözemedim hala. Uykuya geçiş saatimizde 20.00. Uykusuzluktan mahvolmuş durumdayım