Gece çok esiyor mu ki? Bizim de tüm odaların camlari açık ve esinti hiç yok. Çok nadir bazı geceler esiyor onda da azıcık zaten. Sabaha karşı çok soğuk oluyor tabii, onda da üstünü örtüyorum müslinle o kadar. Birkaç gecedir çıplak yatıyor sadece bezi var. Ondan önce atlet zibinla yatıyordu. Gece ara sıra uyandığınızda kontrol edersiniz bacaklarını göğsünü üşüyor mu diye üşüyorsa ortersiniz onun dışında çok da stres yapmayın