nurbahar33 organikirmik 11 aylık 10. aya girdik başladı bu saçmalık. bu gece 3:30 da uyandı öyle ağlayarak vs değil diş oldıgunu sanmıyorum. emzirdim uyusun diye gezdirdik vs yok yok dalmıyor . sabah 6 oldu uyudu gibi ama kıpır kıpır. şaka gibi cidden ya çare bulamadım ben
betul97_ organikirmik Benim kızımda öyleydi anne sütü alıyordu meğer doymuyormuş ne zaman mama verdim uyudu
organikirmik betul97_ doymadığını hiç düşünmüyorum 6 aylık olmuş artık zaten fark ederdim 💔 kilo alımı osu busu iyi gayet
Pamukhanim_ organikirmik uyku gerilemesi zamanı yapmıştı 7. Ay civarı bitti şuandada ara ara uyanıp 1-1 buçuk saat uyumadigi olur uykusunu almış gibi sanırım derin uykudan çıkıp destek bekliyorlar sonrada uykuları açılıyor