patasuhamuru tugceir benim bebeğimin 1 aylıkken falan öyleydi çünkü 5 6 günde bir kakasını yapıyodu şuan 7 aylık yine 2 gün kaka yapmasa gazı kokuyor
tugcedefne5561 tugceir Benim bebeğimde de öyle uzun süre sonra kaka yapacaksa evet kokuyor bağırsakta biriktiği için