Kızlar 20 aylık yigenlerim daha önce de yazmistim bir kaç ay oldu , bugün tekrar bir araya geldik mevcut durumlarını yazıyorum , herkes gayet normal buluyor ama benim canimi sıkıyor bu durum
İşaret parmağı yok ( ikisi ikiz bu arada erkek )
Kelimeri hiç yok
Göz teması çok çok az
Sosyal gülümseme çok az
İsimlerine hiç bir şekilde donmuyorlar
Özellikle biri yere bir şey atıp donduruyor ve izliyor
Sürekli ağlıyorlar mızmızlar ,
Oyuncaklarla amacına uygun pek oynamazlar
Aşırı fazla şekilde yemek ve su içerler
Tabi ki kimse net bir şey diyemez ama umarım ben yanılıyorum, benimde aynı ayda çocuğum var çok uzuluyorum ,
Bir şey yapmam gerekiyorsa yapmalıyım .