Anneler nolur fikri olan varsa yazsın bebeğim 13 aylık son 1 haftadır özellikle her gece aynı saatte uyanıyor ve asla uyumuyor yerini değiştiriyorum olmuyor yanına yatıp beraber uyumayı deniyorum olmuyor sallıyorum olmuyor bı ağlama huzursuzluk yok öyle diş olsa sancısı olur durmaz ağlar ağrısı olsa ağlar diyorum ama çözemiyorum artık uyanınca sürekli uykuya döndürmeye çalışıyorum oyun vs yapmıyorum suyunu iciriyorum emziriyorum yok her gece 1 de uyanır sabah. 5 e kadar filan sürer. Uykusu olduğu belli gözlerini açamıyor ama sürekli uyanıyor sıçrar gibi o kadar yorgun ve uykusuzum ki bitiklerdeyim gerçekten ne zaman geçicek bu süreç fikri olan varsa nolur yazsın çok yoruldum artık gerçekten uyumak istiyorum