Merhaba ,
Bebeğim 8 buçuk aylıkken işe başladım ben başlamadan 2 hafta önce biberonla beslenmeyi bıraktı sadece gece yatarken mama veriyordum şimdi kesinlikle içmiyor süt sağıp bırakamıyorum biberon da almadığı için öğle arası gelip gitmek zorunda kalıyorum . Ne yapabilirim benzer durum yaşayan var mıdır nasıl çözüm üretilebilir