masterchefiniz yorumları okuyunca aklıma geldi bahar dizisi var bilirmisiniz bilmiyorum ama ordaki kız soruyor ne zaman geçiyor yorucu günler diye kadında diyorki biraz daha büyüyünce, okula başladıgında, liseye başladıgında, üni başladıgıında, evlenince bi şekilde geçiyor işte 😂😂 izleseniz tam anlarsınız yani Anne olunca bence hiçbişey eskisi gibi olmuyor her dönem biraz daha zorlaşıyor ama onada alışıyoruz bi şekilde hep bi önceki sorunlar daha kolaymış diyoruz rabbim annelerin yardımcısı olsun 😂