Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık yüzünde ve vücudunda kızarıklıklar oluyor pütürlü şekilde doktora gittik kuru cilt egzama dedi kortizonlu krem verdi anlık işe yarıyor ancak tekrar başkan bölgelerde çıkınca başka bir doktora gittik inek sütü alerjisi olabilir dedi diyete girdim kullanmıyorum peynir yoğurt vs umarım geçici dönemdir böyle bir durumu yaşayan var mı aranızda varsa ne zaman geçti