Merhabalar oğlum 14.5 aylık kilosu boyu yemesi içmesi çok güzel bende 2 aylık gebeyim fakat oğlum 1 aydır geçmeyen ishal probiyotik veriyorum geçiyor sonra tekrar başlıyor doktordan kan gaita verdik temiz çıktı başka hiçbir belirti yok ateş vs vs
Gebelikten emzirdiğim içinmi ishal? Kocakarı lafı ama herkes böyle söylüyor tahlillerde temiz çıkınca başka bişeyden çözemiyorum lütfen yardımcı olun