Whitewomen35 son yazdıklarımda tecrübe ettiğim bilgi var ordan okuyabilirsiniz. Kaka konusunda kızım söyledi kaka var diye ama oturup yapmaya korkuyordu, sabah uyandığında bir kaşık zeytinyağı içirdim gün içinde kendim kayısılı yoğurt yapıp ara öğünde yedirdim ve o gün bikaç kez kaka için oturup yapmadı sonra ben kendim oturdum kakam var kaka yapacağımız sende gel beraber yapalım dedim karşıma oturttum ve sanki onunla ilgilenmiyor gibi yaptım o şekilde yaptı kakasını. İlk gün kaçırmıştı altına ondan sonra bigün hiç yapmadı ne altına ne de tuvalete, 3.gün üstte yazdığım şekilde yaptı, sonraki gün yine zeytinyağı içirdim yumuşatsın yapmadığı için kabızlık olmasın kolay yapıp korkmasın diye 2kez tuvalete yaptı, bu şekilde baya alıştı sanırım kaka olayına. Bi süre kabız yapacak şeylerden uzal ttup kakasını yumuşak tutmaya çalışın kolay yaparsa korkmaz normal karşılar diye düşünüyorum bol şanss hepimizee 🌸