Kızlar bebeğim 8,5 aylık gece uyurken bezin üstüne ince ama uzun kollu ve bacaklı fermuarlı tulum giydiriyorum. Ayaklarına çorap giydirmiyorum. Üstünü örtmüyorum ev 24-26derece arası oluyor. Bugün eşim çok sıcak dedi kısa kollu ve şort şeklinde tulum giydirdik bacakları kolları ve göğüsü buz gibi soğumuştu şimdi uykusunda tekrar uzun kollu bacaklı giydirdim. Siz nasıl giydiriyorsunuz