ezgiii12490 birdemlikcay ben istemiyorum şuan canm rabbim isteyenlere nasip etsin ilk cocugunz kaç yaşında
birdemlikcay ezgiii12490 8 aylık şu an birlikte büyüsünler istiyorum o yüzden en kısa zamanda inşallah hamile kalmak istiyorum. Zaten şimdi kalsam bile doğduğunda, oğlum 18 aylık olacak.
annebalim_ birdemlikcay amannnn ınanmıyorım nasıl bı cesarettttt😀😀Benımkı 18 aylık olmaması ıcın on korunma yöntemi bırden kullanmak istiyorum oğlum felaket yaramaz bı çocuk
ezgiii12490 birdemlikcay zor değil mi iki tane valla birine zor bakıyorum ki kızım zor bir bebekte değil yaptinz mi test
filizkumsal birdemlikcay bnde kızım 18 aylıktı 2.ye hamile kaldım aynı düşünce ile birlikte büyüsnler dedim çok şükür kızm 5 ay snra 3 yaş olcak bebegmde 5 aylık oldu🙏🙏 alısyor insan bir noktadan snra o tempoya istyorsanz tabiki düşünün😊
birdemlikcay annebalim_ Benimki çok şükür sadece hareketli azıcık huysuzluğu var ama Allahtan yaşım genç o yüzden dedim bi tane daha doğurayım da ikisini beraber büyütürüm yoksa ilerde bu kafayla çocuk çok zor olur.
birdemlikcay ezgiii12490 Test yaptım negatif çıktı mecbur reglimi bekleyeceğim gecikirse bir daha yapacağım 🥲
ezgiii12490 birdemlikcay bekle bakalm canm regl olma belirtileri varmiydi ben daha yapmadım bir hdiip alamadım ama ben olcam gibi regl
birdemlikcay ezgiii12490 yok başka regl belirtim yok zaten hala emziriyorum göğüs hassasiyeti felan da hissetmiyorum 😂