kctrk anlıyorum üslubum belki sert olabilir ama burada bu şekilde yüz tane post okumusuzdur yani artık insanların anne babaların çocukları düştüğü zaman aklına ilk gelen foruma yazmak değil de doktora gitmek olmalı tabii kide doktor muayene edeer zaten gerek görmezse durduk yerde tomografi çekmez aslında sadece size söylemedim geçen de bir post okudum çocuğun kafası sismiş kızarmış ama doktor a gitmiyor tomografi çekermiş yani biraz mantıklı dusunmek lazım doktor muayenesi şart