aksymry Merhaba anneler 35 günlük bebeğim var .. Yarık damaklı ve pierre robin sekansı doğdu.. bizim gibi olan var mi sürerdiniz nasil ilerliyor İlerde çenede düzelme olurmu bilgilweinizi paylaşın
defnes32 aksymry merhaba yarık damak tanısı koymak kolay mı benim kızıma hamileyken yarık damak dediler şimdi iki tane doktor baktı yok dedi çarşamba bir daha gideceğim olsa belli olur mu tanı koyulabiliyor mu öyle
ciwanla aksymry merhaba bebeğimde de pierre be yarık damak var isterseniz sizi bir gruba yönlendirebilirim