annesininlokumu5 Kızlar tiroidlerim en son 4.77 çıkmıştı sınırın bir üstüydü ve 40 gündür ilaç kullanmama rağmen bugun tahllilde 5.36 çıkmış daha da yükselmiş doktora yarın gidip sorucam böyle durum yaşayan oldumu hiç neden yükselirki ilaca ragmen
Tekbenimsucumguzelolmakdemi annesininlokumu5 dozu az gelmiştir. Benim oğlumunda topuk kanında troid bezi yetmezliği çıkmıştı. Başta 50 gr kullandırdı doktor. Bir ay sonra değeri baya yükseldi 25 gr ‘a düşürdü dozunu. Değerin yükselmesi veya düşmesi ilacın dozuna bağlı. Geçmiş olsun..
annesininlokumu5 Miracinannesi_ yok bugun adet oldum aslında istiyorum bebek ama tiroid böyleyken olmuyor
Miracinannesi_ annesininlokumu5 gebelikte hizli artis oldugu icin ilaç kullanımına bağlı da yukselebiliyor o yüzden sormustum eğer kan tahlilini aynı yerde yaptırmadiysaniz farklılıklar çıkabilir bir de sağlık ocağında yapılan tsh sonuçları kan 2 gun bekledigi icin hatalı oluyor aç karnına ayni hastanede yaptırsaniz daha net olur
annesininlokumu5 Miracinannesi_ yok her zamanki hastanede yaptırdım aç karına çok teşekkür ederim Allah razı olsun🥰
annesininlokumu5 Tekbenimsucumguzelolmakdemi size de geçmiş olsun ben zaten en düşük 25 mg kullanıyorum vr bu kadar yükselmesi garip
Tekbenimsucumguzelolmakdemi annesininlokumu5 teşekkür ederiz. Bir doktorunuza danışın ilacın dozuyla ilgilidir bence.