mslhfs Emziriyorum hapa başladığımdan beri adet olmadım 4 gün önce kanamam geldi koyu renkte son gün pembe gibi devam etti 3 gün aralıklı az az adet olduğumu düşündüm ama farklıydı normal durum mu
zeyaslanep mslhfs bende 40çıkınca bir müddet kullandim bende de ara. Kanama adet gibi değil sadece leke şeklinde oluyordu
mslhfs zeyaslanep bebeğim 5 aylıkken başladım 4 aydır adet olmuyorum 2 ay öne doktora gittim emzirmeden kaynaklı normal dedi başıma böyle bişey gelince kızımada hamileyken adet oldum zannetmiştim ama hamileydim aklıma geldi şüpheye düştüm
zeyaslanep mslhfs belkide adet olmuşsınuzdur ara kanama leke şeklinde oluyor adet gibi sürekli olmuyor