eskiden çocuklar ekrana da bakardı, yürüteçe de binerdi, 3 gün kuralı tadım yoktu ne varsa tadına bakar yerdi. bir sıkıntı da olmazdı. istisnalar vardır elbette ama kaideyi bozmaz. şimdi ne değişti? okey bilinçlendik o zaman bilinçsizdi insanlar diyelim ama bir sıkıntı da yoktu ne güzel büyüdük ettik. şimdi neden böyleyiz?