Usnac1995 afrAybars Kayınvalidem, kayınpederim Geri kalan herkesi seviyorum ama çok seviyorum diyemem, nötr 😂
ozlem5494 afrAybars linç yemeyeceksem ben hepsini çok ama çok seviyorum 😀 hele ki amcasının ve halasının gelinleriyle aşırı samimiyiz zaten gün gurubumuz var her ay buluşacağımız günü iple çekiyorum. Hepsi çok ama çok iyi niyetli gerçekten. Sadece eltim ve kaynımla görüşmüyoruz ama o benimle alâkalı değil benden önce de ailede kimse onlarla görüşmüyormuş bizim de muhabbetimiz hiç başlamadan bitti 😀
afrAybars ozlem5494 niye linç yiyesin bacım valla ne güzel çok mutlu oldum senin adına muhabbetiniz daim olsun inşallah ☺️🫶
Beyninizikullanmakucretsizdir avkatanne ecekrk Kocalarla evlenince bizde bir nevi o sülaleye dahil oluyoruz 3. kişi olarak kendinizi söyleyebilirsiniz bu da güzel bir bakış açısı 😁
buglemss afrAybars hiç kimse 🤣akajakskaja şaka şaka eşimin anneannesini severim sonra görümcelerim bayılırım ( şüpheli) 😒 Düşündüm de zorlamaya gerek yok 🤣
queen_bee Kocam, kocamın anneannesi, oğlum 😂😂sonuçta o da koca tarafından sayılıyor ,babasının soyadını aldığı için😂sevecek kimse bulamayınca ben😜
alinmom afrAybars genelde hepsiyle iyi anlaşırım. Dev kadrom gelir önce👇🏻 1 Eşim ❤️🔥 2 kızım 🩷 3 kızım 🩷
Yunusemrecik afrAybars Kocam❤️ Kocam❤️ Kocam❤️ Maalesef sülale de kimse kimseyi sevmez burda överler orda döverler 😂😂
UykuPerisi_ afrAybars kayınvalidemin evinde tv üzerindeki dantelli örtü, bulaşık makinası, çamaşır makinasi gerçekten onlara bayılıyorum.
hmnrc UykuPerisi_ Buna o kadar güldüm ki 🤣🤣 çok haklı bir tespit 🤣🤣 Kızım Kocam 3.yü arama motorum tanımlayamadı (404 eror)