Kızlar bebeğim 15 aylık. Birkaç aydır böyle ama son zamanlarda artık ben de eşim de dayanamıyoruz desem yeridir. Hep yanında bizi istiyor yemek bile yiyemiyoruz oturup kendi oynamıyor hep ben yanında oturacağım illa. İşleri onun uyuduğu kısıtlı saatte yapmaya çalışıyorum. Sinirlerim artık bozulmaya başladı çünkü annemde ya da kaynanamda asla böyle yapmıyormuş kendi takılıyormuş. Evde de en azından belli bi süre ne zaman kendi oynamaya başlar sizinkiler nasıl?