Kızlar çatı katında oturuyoruz, gündüz klima ile salonda yatıyor oğlum. Ama yatak odasında klima yok, şuan yatak odası 33 derece ve üstünde herşeyi çıkardım tek bezle duruyor. 1. Oğlumda hatırlamıyorum ne yapıyordum. Şöyle söyleyeyim yataklar yanıyor. Üstüne zıbın giydirsem mi sabah karşı hafif serin oluyor?