1kub1ra 1 yaş henüz bunun ayrımını yapmak için küçük bir yaş olabilir tabi bu çocuktan çocuğa göre değişebilir . Bazı çocuklar bebeklikten itibaren hiç gitmez gülmez vs . Benim oğlum da çok sevecen çok güler yüzlü herkese gitmeye çalışan bir bebekti şuan 28 aylık ve yabancılara gitmez konuşmaz sürekli gördüğü komşularımız var mahalledeki teyzeler amcalar vs onlarla konuşur selamlaşır 🥲 Onu öpmek isteyen insanlara da öptürmez çünkü ben de öpmeyin diyorum istemiyorum , hiç tanımadığımız insanlar bazen sevip konuşmaya çalışıyor evet konuşmak istediler sana güldüler fakat tanımıyoruz ve tanımadığımız insanlarla çok yakınlaşmamalıyız kendini öptürme dokundurtma sen de onlara dokunma diyorum bence bu tarz konular onlar büyüdükçe ve bizlerde tekrar ettikçe öğrenecekleri bir durum