Benm oğlum da 11 aylık ek gıdayı hiç sevmiyor o kadar zorlandım ki. Bi ara ekranla bile yedirmek aklıma gelmedi değil ama daha büyük kötülük . Bir iki oyuncakla oynarken yiyor biraz bazen de şarkı söylüyorum öyle. Aslında bu yöntem de iyi değil fakat zaten çok hareketli herkes zayıf diyor. Ayına göre uzun boylu 80 cm 9500 kilo gören çok zayıf diyor. Doktorumuz da boyuna göre zayıf dedi. Sürekli emmek istiyor veya devam sütü istiyor. 5 aydır yedirmek için her şeyi denedim iştahı da çok değil halbuki eşim ve ben yapılı ve iştahlıyız