Merhabalar, 33 günlük erkek bebeğim var. Ne giydireceğim nasıl giydireceğim kafam darmaduman. Sürekli çevremdekilerle çatışıyorum sıkıldım ve yoruldum artık. Çocuk sıcağı sevmiyor, huysuzlanıyor sürekli. Uyuyanın üstüne kar yağar, gazlanır, bak hapşırdı üşüdü çocuk.. Bunaldım artık. Elleri ve ayakları soğuk olsa hemen kat kat giydirme isteği geliyor çünkü kendimi yetersiz hissettiriyorlar. Acaba gerçekten üşüyor mu benim yüzümden mi gazlanıyor diyorum. Nerdeyse 10 gündür isilik var çocuğumda. Kendi bildiğim gibi giydirirsem sönüyor o kızarıklıklar. Ama eşim ya da çevremden biri gelip bir müdahalede bulunsa kızarıyor huysuzlanıyor bir türlü anlatamıyorum. Yattığımız oda 25 in altına düşmüyor. Lütfen akıl verin