Aynı sebepten dra gittik bizde iştahsızlık da var doktor bol bol emzir bi de ek gıda verdikten sonra çocuğun istediği kadar su ver dedi. Zaten 1 kaşık anca içiyor. Ama bugün su verirken elime yapıştı bi daha der gibi 2-3 mama kaşığı içti. Çok terlemisti susamış demekki