Sevgili anneler bu bir hatırlatma postudur anneyiz canımız yanmasın diye bizzat şahit olduğum bir olayı anlatıcam.
Çocuk acilde bir dönem sekreterlik yaptım, bi akşam 3 yaşında bir çocuk geldi. Kiraz kaçmış boğazına nefes borusunu tıkamış geldiğinde baygındı 1 saat uğraştılar döndürmek için. Çok şükür döndü hayata. Ama akciğerine de bi parçası kaçmış operasyona girmek zorunda kaldı yavrucak. Dikkat edelim. Kiraz zeytin üzüm gibi yiyecekleri bölüp verelim. Gözümüzün önünde yedirelim. Allah korusun çocuklarımızı. Kuruyemişlere de dikkat edelim. Bi anlık her şeyi atıyolar ağızlarına.