raaabiiaaa hesap yapacaktım matematiğim yetmedi 😂😂 şimdi biz (biz de 6 aylığız) doğumda hepatit b olduk bir de 1. Ayda olduk. Yeni takvimde doğumda hepatit b var, karmanın içinde 2 4 ve 6. Ayda da var. Yani toplam dört doz hepatit b oluyorlar. Biz şimdi sadece 6. ayda karmanın içinde hepatit b aşısı yaptırdık. Yani 3 doz hepatit b olmuş oldu doğumda ve 1 ayda yaptırdığımızla beraber. Siz bir de 4. ayda yaptırmışsınız karmanın içinde, yani 4 doz oluyor. Yeni Doğanlar da 4 yapıyor. Yanlış mı hesaplıyorum beynim durdu