Benim bebeğim mamayla besleniyor benim doktorum yemekten sonra günde iki çay kaşığı verilebilir dedi dün verdim suyun ne gibi bir zararı olabilir ki havalar çok sıcak verilmemesinin amacı mideleri ufak suyla doyurup besinden geri kalmaması diye biliyorum ama yemekten sonra bence biraz vermeliyiz