umaykra 3 aylık bebeğim mama+anne sütü alıyor ama mama daha çok alıyor sağlık ocağıbdaki hemşire çok sıcak aylarda yani temmuz ağustosta biraz suda vermelisin dedi veren var mı kızlar
beybitolat umaykra doğduğundan beri mama ile besleniyo sadece. Ben doğduğundan beri her mama sonrası 2-3 kaşık verdim. Şuan 5 ay 12 günlük yaşadığımız yerde aşırı sıcak o yüzden ben teklif ediyorum istediği kadar içiyo
valoreant umaykra Asla asla asla! Doğum yaptığınızda hemşireler eğitim veriyor aslında. İlk 6 ay su verilmez. İhtiyaç duymaz.
gokceminaa Cumartesi günü 3 aylık olacak ben veriıyorum. Pek severek içmiyor çıkarıyor ama ne alsa o kar diye düşünüyorum. Su sonuçta ne zararı olabilir ki havalar çok sıcak.
gokceminaa umaykra minik bebek sulukları var ya onunla ağzına veriyorum birazını çıkarıyor çıkardıkça geri turuyorum ağzına ama tahminen 2-3 tatlı kaşığı gelecek kadardır.
Hry-ayhn26 6 ay ek gıda dönemi ile suya başlanır bebeklerde 6 ay öncesi su bobrek büyümesine sebeb olur demişti bana doktor