Bebeğim 43 günlük oldu mama ile devam ediyoruz şunu merak ediyorum mama içince gaz yapıyor zaten illaki çıkarmak gerek bebeğin bu gaz sıkıntısı kaçıncı aydan tamamen bitecek ilk bebeğim bilmiyorum sormak istedim sizlere kendiliğinden gazını ne zaman kendisi çıkaracak bu gaz işi ve sancıları çıkmayınca insanı çok zorluyor