Minikkuzum1011 Kızlar 2 ay 4 gün oldu doğum yapalı ikizlerimi sezeryan ile doğurdum. 40 çıktı ama ara kanamam oluyor sürekli lekelenme bitmiyor neden acaba başına gelen var mı?
JanJan_ Minikkuzum1011 benim de öyle 2 ay 11 gün oldu doğum yapalı normal diye düşünüyorum. Atıyorum on gün bir şey yok sonra ara ara lekelenmeler geliyor bir de dikkat ettim çok yorulduğum günler oluyor bu durum