geminibaby emin olun doyuyor. Gazlı bebek sürekli emmek istiyor, aslında emmek değil ama o an niyeyse memeye düşüyor.
Ve bebekler doyduğunu anlamazmış
Bizimkide öyle, sürekli em kus em kus, kısır döngü ile gidiyoruz. Az az emzirip kusturmamaya çalışıyorum. Bir yere gittiğim zaman sık emziremiyorum ve o zaman kusma bile neredeyse hiç olmuyor