prenses_annesiiii Kizlar bende spiral vardı kızım 6 yaşında cikarttirdim 2.cocugu düşünüyoruz ama cikarali 3 ay oldu hala olmadı neden acaba Dr gitmem gerekirmi neden olmadı acaba
Prensesannesi38 prenses_annesiiii 1 sene normal diyorlar doğal yollarla olması için tabi yaşınızda önemli