Kızlar sizce gerekli bir ürün mü ekimde kısmetse dogum yapacam bir çocuğum daha var çoğu zaman dışarı cıkmak istiyor ekimdede havalar aşırı soguk olmuyor bebeği kanguru ya koyarım oğlumun peşinden daha rahat hareket ederim diye düşündüm ama etrafımda bazıları gereksiz dedi sizde işe yarıyor mu gerekli mi