Kızlar 15 günlük bebeğim var, sarılık olduk atlattık fakat emzirmelerden sonra cok kusuyor, fışkırır tarzda değil süt kesiği gibi yada oldugu gibi sütü cıkarıyor, kustuktan sonra hemen tekrar besliyorum ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum, bu şekilde kusma olması normal mi