prenses_annesiiii Kizlar bende spiral vardı kızım 6 yaşında cikarttirdim 2.cocugu düşünüyoruz ama cikarali 3 ay oldu hala olmadı neden acaba Dr gitmem gerekirmi neden olmadı acaba
Niyesordunbucevabi prenses_annesiiii bende 5 sene spralle korunmuştum çıkarttıktan 4 ay sonra hamile kalmıştım
Niyesordunbucevabi prenses_annesiiii hayırlısı olsun inşallah hatta o ay da tutmazsa eşim doktora gidelim diye tutturuyordu gerek kalmadı 😂