Merhabalar 25 aylık bebeğim var son bi kaç duş aldırmamda özellikle kafasını yıkarken inanılmaz ağlıyor. Yani küvetini koyup oyun alanı kuruyorum ona sıkılmasın diye ama başını yıkatmıyor resmen cinnet geçiriyor 🥺 çok üzülüyorum ona zarar vermediğimi anlatmaya çalışıyorum ama asla anlamıyor? Bi önerisi olan var mı ya da yardımcı olabilecek biri?