Bebeğim 7 günlük. Normal doğum yaptım çok şükür kilosu 3350 boyu 50 cm. Dogumdan sonra 200 gram kaybettik ve sütüm 2 3 gün içinde dolu dolu gelmedi şu an geliyo şükürler olsun. Bebeğim emiyo bir sıkıntımız yok ama gece uyandırmak özellikle zor oluyo. 2-3 saat aralıklarla uyandırıp emzirmek gerektiğini söyleyen doktorlar da var tam tersi bebek kendi rutinini belirler istediğinde emzirin diyenler de.. Bu süreçleri geçiren anneler sizin tecrubelerinize ihtiyacım var nasıl yaptınız nasıl ilerledi ?