yunussemre evet 5nci ayda rota ve menentit (nimenrix ve bexsero ) olcak 13ncü ayda sadece nimenrix ve bexsero. Bizim doktorumuz aynı aynı anda olmasını uygun gördü zaten ateş yapan iğneler bir kerede olsun ateş yapıcaksa dedi. Bazı doktorlar farklı zamanlarda yaptırıyo