Annesininguzusu Manevi ablamın kızının 43 günlük göbeği böyle arada ağlamaları çok oluyormuş fıtık mı sizce? Doktora gitmiş genel cerrahiyemi ne gidin ben anlayamam demiş ilk doğduğunda doktor göbek fıtığı olabilir 40 ı çıksın bakarız demiş fıtıl olabilir mi
YorgunAmaMutluAnne Annesininguzusu cocuk cerrahi anlar genel cerrahi değil ama normal gibi içinin rahat etmesi icin git
SerraD-1823 Annesininguzusu olabilir. Benim kızımın da vardı ama bu şekilde değil aile hekimi fark etti nokta göbek fıtığı dedi. Ağladığı ve çok ıkındığı zamanlarda şişiyordu. Çocuk doktorumuz 1 yaşına kadar kendiliğinden geçer demişti geçti şükür. 18 aylık şuan. Kontrol ediyum bebeklşkteki görüntü yok artık. Çocuk doktoru kontrol etsin tavsiyem. Geçmiş olsun.
Poyrazmom0 Annesininguzusu bizim göbek de böyleydi hatta daha dışardaydi sağlık ocağında ki doktor göbek fıtığı demişti hastaneye gittiğimizde de doğuştan oluyor bunlar dedi doktor. 2, 5 aylıkken felan geçmişti şuan içinde 3 ay 19 günlük 😌
princessmom_ Annesininguzusu evet göbek fıtığına benziyor çok gazlı bir bebek sanırım ıkınıp ağlamaktan oluyor çok ağlatmadınlar benim kızımda böyleydi kendiliğinden düzeldi.
Annesininguzusu princessmom_ bende ağlıyormu ondan olabilir dedim çok ağlaması yokmuş dün gece çok ağlamış ilk defa huysuzlanmış teşekkür ederim iniallah geçer❤️❤️
Baldanadam_ Benim bebeğim de göbek fıtığı vardı çok doktorumuz ağlamaktan olur 2 yaşına kadar geçmezse ameliyat demişti çok şükür ki 4 aylık olana kadar vardı sonra geçti şuan 1 yaşında inşallah bebişin de geçer