Bebeğim 23 aylık hazırladığım hiçbir şeyi yemek istemiyor. Sadece kendi evimizde de değil babaannesinde ve anneannesinde de yemiyor. Ağzını kapatıyor açmak istemiyor. Ve bu çok uzun bir zamandır böyle. Telefonla bile zar zor yediriyoruz. Önüne koyuyoruz yine yemiyor. Çok zorlanıyorum beslenmesi konusunda. Bu durumu yaşayan ya da çözüm önerisi olan var mı acaba ?