1 aydır regli olmuyorum 2 test yaptım birinin tarihi geçmişti yeni test alıp tekrar yaptım negatif çıktı. Negatif çıkıp hamile olan oldu mu aranızda ? Neden bu kadar uzun olmadım anlam veremedim havadan stresten olabilir mi ? 8 buçuk aylık bebeğim var o yüzden ikinci çocuk için erken 😥 içime boşalma vs olmadı hiç.