Selamlar, yüzme konusunda detaylı bilgi almak istiyorum. Oğlum5,5 yaşında. Duş da vs hiç problem yaşamadık daha önce ufak ufak deniz havuz tecrübemiz var ama meraklı bir çocuk hiç olmadı. Şimdi de artık en azından öğrensin havuzda rahat etsin istedim. Bireysel ve grup olarak deneme dersine giriyor asla ilerlemiyor. İstemediğini söylüyor. İlk öğretmeni inat yaptığını söyledi. Bilmiyorum moralim çok bozuk her konuda böyle mi olacak nasıl ilerlemem gerektiğini bilmiyorum