kubrasyaziz Arkadaşlar 1,5 aylık bebeğim 17.00 civarı başlıyor 22.00-23.00 a kadar mememde kalıp emmek istiyor. Emerken sinirleniyor ağzından çıkarıyor ağlıyor geri emiyor. Bununla nasıl başa çıkarım ?
rabiazt Benim bebeğim de öyleydi sürekli meme değiştiriyordum. Ucu yumuşadığı için emerken ağlıyordu zamanla. Çok yumuşayınca soğuk suyla yıkıyordum biraz kendine gelince daha güzel emiyordu