kalbiminbebegi ben erkek olduğunu öğrenir öğrenmez sünnet işini araştırmaya başladım çünkü hem onu hem beni zorlasın istemedim. 40 çıkmadan yapılan sünnetlerde bebeğe anne sütü alıyorsa ağrı kesici bile verilmiyor, doktorumuz bize anne sütü yeterli dedi ve öyle de oldu sadece sünnet sonrası ilk idrarda ağladı onun dışında inanılmaz hızlı bir iyileşme oldu hamdolsun şimdi iyi ki çıktı aradan diyorum. Ameliyathaneye teslim etmek zordu ama gerçekten o 45 dakika ömrümden ömür gitti , rabbim kimseyi evladıyla sınamasın. Herkesin yavrusu sağlıkla,sıhhatle, hayırla, mutlulukla, huzurla, barış ortamında analı babalı büyüsün inşallah 🌸