Bebegim 8.5 aylik emmeyi bıraktı hiç wmmek istemiyor sebebi benim çünkü depremden dolayı hiç emziremedim onu panik hastasiyim heran deprem olacak hissi vardı hep ihmal ettim onu panikten dolayi da hastanede kaldim 2 gun tamamen unutti beni. Deprem.benj ve bebegimi cok etkiledi napicam ben simdi kendimi çok kötü hissediyorum 😓