halin00 Kızlar oğlum 1 yaş 2 aylık. Bu sıralar çok mızmız oldu. Elinden ne alsam çığlık çığlığa ağlıyor uzun süre de susmuyor. Bağırdığım zamanda deli gibi ağlıyor. Böyle değildi yaklaşık 2 haftadır bu şekilde. Bu normal mi yaşayanlar var mı acaba