Merhabalar, bebeğim 3 aylık oda ısımız 29-30 derece bandında. Gece uyurken pencereyi açıyorum ama yine de hafif esse acaba hasta olur mu diyorum. Bazen göğsü hafif soğuk oluyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz gece uykusunu? Sıcaklıklarınız kaç derece ve pencereler açık mı?